måndag 6 juni 2011

Nedräkning

Idag är det precis en månad kvar tills hjärtat förväntas titta ut i världen :)
Det känns helt otroligt, du kan egentligen komma vilken sekund som helst,
det finns ju inget som försäkrar om att du kommer ligga kvar i min mage tills 40 fullgångna veckor!
Jag längtar verkligen efter dig, se hur du ser ut, se vem det är som dansat runt inne i min mage så länge nu :D
Det är konstigt, hur man kan känna så starkt för en människa som man ännu inte träffat,
och hur man kan längta så mycke efter något så "okänt".
Man har ju inte en aning om hur det kommer bli eller kännas när du väl är här,
men du är utan tvekan efterlängtad <3
Ska bli så mysigt att få hålla om dig och snosa på dig hjärtat!


Mitt i allt som faktiskt är jobbigt med att vara höggravid,
så tänker jag mycket på hur lyckligt lottad jag är!
Jag lever med någon som jag verkligen älskar så innerligt mycke och känner så starkt för,
någon som gör mig hel och glad,
någon som alltid är finns där,
och som tycker om mig precis för den jag är!
Att dessutom få bära på hans barn är verkligen helt underbart <3
JAG ÄLSKAR DIG EMIL!





Så här ser din graviditet ut

Beräknat förlossningsdatum: 2011-07-06
Barnet blev till omkring: 2010-10-13
Du är i vecka: 36
Du är i månad: 8
Antal graviditetsveckor och dagar: 35 veckor 4 dagar
Antal dagar kvar till förlossningen: 30


Ikväll blir det auktion i folketshus med mamma och eventuellt moster Tina :)
Aaaaa, det är så roligt, även om man själv inte ropar in så mycket så är det så kul att se alla som blir så lyckliga över sina kanonfynd :D
Förra veckan missade jag ju eftersom vi var i Karlstad, men då ropade mamma in 3 stora, knallrosa lådor åt mig som jag kan ha i barnrummet, eller något annat :)
Haha, om det trots allt blir en pojke som tittar ut ur mig,
så kommer det utan tvekan bli en rosa pojke! :D Gulligt <3


1 kommentar: