lördag 4 juni 2011

Hej värmen

Idag har varit en bättre dag, utan tvekan!
Känner i kroppen att precis allt är lite småtråkigt, men idag har jag iaf sysselsatt mig någorlunda...
Lite loppis, fika, blivit vallad av mamma på stan, en tur till Brattfors, hälsat på Majja, 
KÖPT EN KLÄNNING :D
Klänningar är ju ett måste nu, värmen får mig att liksom smäääälta ut även när jag inte rör på mig....
Jag överdriver inte ens lite när jag säger att det är lite smått plågsamt att vara höggravid i dehär vädret!
Skulle ha "tajmat" in det lite bättre, men nu är det som det är och det är bara att glida med...

Nu sitter jag med färg i håret, äntligen :D
Dragit på det in i det sista, som vanligt...

Min mage är rackabajsar hård!
Det sägs att mot slutet av graviditeten, när det inte finns så mycke plats för barnet att röra sig på,
kommer det att bli mycke lugnare och man kanske bara känner det ett par gånger om dagen...
I sånt fall är jag långt ifrån slutet av en graviditet,
för min lilla bebis är totalt helvild där inne och magen är sned och konstig mest hela tiden haha
Hon för ett väldans liv där inne!
Gör fruktansvärt ont emellanåt, men det är sååå mysigt att hon finns <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar