torsdag 2 juni 2011

Bitter delux


Jag vill börja dehär inlägget med att gnälla av mig lite,
det har nämligen varit 2 EXTREMT jobbiga dagar i graviditetslivet!
Orken är liksom helt slut, och av någon anledning så har jag ångest över det...
Det känns hemskt att insé att saker som annars är så lätta och vardagliga,
nu börjar bli helt omöjliga att utföra, JAG SER INTE ENS VÅGEN!!!!!!
Så jag kan inte ens väga mig längre utan Emils hjälp..
Inte för att jag vill klaga på hans hjälp, för han är det allra bästa, men det är jobbigt att behöva be om saker!
Jag tar mig liksom inte fram känns det som, och det gör mig frustrerad!
Ännu värre är det när solen tittar fram, och man önskar att man hade all energi i världen,
men nu bara vill ligga kvar inne och dra täcket över huvet...
Jag tror jag har blivit bitter, eller är dehär fullt normalt?? :o
Jag kan inte ens bestämma vad jag vill äta för mat längre, 
för att det är för jobbigt att tänka!
Och när man redan är ledsen och frustrerad och tårarna sprutar hejvilt, 
då ska självklart precis allt jävlas!!
Inte ens scrollen på datamusen fungerar ju längre :'(

Hur som helst, så är lilla flickan 35 fulla veckor idag,
vilket innebär att det endast återstår 5 veckor till "deadline" :)
Hurra, va skönt det ska bli när du kommer ut!! 
Det börjar bli sjuuuukt spännande, snart ses vi liksom :D

För att fira, och bli av med lite av allt de grå,
tog jag ett rejält bad, peelade hela kroppen så gott jag kunde och smörjde med härlig lotion :)
Filade även naglarna ute på balkongen, la på lite olja för nagelbanden och målade dom så fina,
så nu känner jag att jag klivit upp ett steg på frächhetsstegen :D 




Återkommer,
förhoppningsvis i lite gladare regi :D

2 kommentarer:

  1. Jag vet precis vad du pratar om. Men nu är det faktiskt inte alls långt kvar :-)
    // Malin Rapp

    SvaraRadera
  2. Stackars dig, jag vet att det är precis så där det kan kännas! Fast men glömmer det på en sekund när man väl kommit till änden av eländet....Nu går det fort ska du se! Även om det kryper fram när du är på den här sidan målgången ;) Du har varit duktig gumman....hela långa vägen <3

    SvaraRadera