söndag 12 juni 2011

Kom igen bebis!

Idag har jag vart på den största godsaksbuffén ever!!
Min moster vet precis vad en höggravid kvinna önskar sig när hon kommer på kalas :)
Skruttan och jag åt oss vääääl mätta på tårtor och pajer av alla dess slag, full fart i magen!!
Grattis till kusinerna Moa & Max som fyllt 14år idag :D
Tog med mig fasters älskling hem en stund efter kalaset, så hon har kört slut på min energi ute i lekparken :)
Hon tittade konstig på mig, kände sig lite i ansiktet och frågade:
-Men Mimmi, va har du för prickar i ansiktet??
Jag svarade att det va av solen!
Då sken hon upp som en sol och insåg att det är precis samma prickar som Pipppi har :D
Fasters gosefrö <3


Min man och jag lyxade till det när vi kom hem, 
fiskpinnar och mos, 
som alla andra gånger vi lagar mat haha
Men idag åt vi i strålande solsken på balkongen,
och jag ÄLSKAR att vi har kvällssol :D


Det händer grejjer i magen, förvärkar titt som tätt och en molande känsla i livmodern!
Tänk om jag kunde ha sån tur att hon tittar ut till veckan,
man kan ju iaf önska sig :)
Det blir inte mycke sömn på nätterna nu,
hon har nämligen konstant hicka och det dunsar i hela magen med några sekunders mellanrum,
ryggen håller på att gå av vare sig jag ligger eller sitter och illamåendet och de sura uppstötningarna sänker mitt humör heeeelt under ribban!! 
Hon är utan tvekan välkommen ut nu närhelst hon vill <3
Heller sömnlös av en bebis i famnen än en i magen!

Nu ska jag bara ligga här på soffan och sakna min man som är ute och roar sig :p
Han är en ängel han, helt klart!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar