fredag 3 juni 2011

MVC 35+1

Har varit hos barnmorskan idag!
Lillans hjärta tickade på i allt från 130 till 150 så det är bara bra :D
Hon kände även efter hur hon ligger, och huvudet är neråt och hon har fixerat sig, hurra :D
Min mage växer med en rasande fart. Har hittills legat på normalkurvan, men idag hamnade jag över så det är väl inte undra på att det börjar kännas otympligt att gå!

Känner mig grymt sårad och ledsen däremot, och det är jättejobbigt...
Och mitt hem ser ut som ett bombnedslag, inte ens den rena tvätten är invikt, det bara ligger där i en påse och ramlar ut över golvet.... JAG VILL INTE BO HÄÄÄÄÄR!!!
Emil har försökt valla runt mig på stan idag igen, men det gör ont ont ont...
Tog en tur till Karlstad med Bali, men jag dör ju för fan av att röra på mig!!!
Blev en liten ny body, en mössa och ett par leggins till snuttan.
Till mig blev det en top, diadem och ett armband... Och en ny hårborste...
OCH EN LYXSHAKE på max, tackar gud nå innerligt!
Nu ligger jag här hemma på soffan igen, tycker synd om mig själv och gråter för att jag inte kan ta mig någon stans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar